Dieta biegacza

men-1245982_1920

Planowanie diety nie należy wcale to zbyt łatwych zadań. Jak to zrobić w przypadku kiedy czynnie trenujemy bieganie? Ważne jest aby osiągnąć minimum wiedzy o tym ile posiłków i co może się składać na każdy z nich jest dozwolone do spożycia w ciągu dnia. Tu najłatwiej będzie udać się po poradę do dietetyka lub udać się do księgarni w poszukiwaniu fachowej literatury. Każdy biegacz wie że najlepszą przekąską po długim i intensywnym bieganiu będzie banan, który bardzo szybko pozwoli uzupełnić część energii straconej w trakcie wysiłku, na pewno nie zaszkodzi też samodzielnie przyrządzone ( gotowe które możemy znaleźć w sklepie zupełnie się nie nadają – zawierają zbyt dużo szkodliwego cukru i słodzików) mleko czekoladowe. Nawet jeżeli samodzielnie nie uda nam się skonstruować prawidłowej diety na pewno nie wolno się poddawać. Największe sukcesy zawsze przychodzą z czasem. W trakcie układania jadłospisu warto zastanowić się na intensywnością treningu, bowiem im jest on większy tym organizmowi należy dostarczać większej ilości kalorycznych posiłków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *